Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri. - Afla mai multe -

Vino in echipa BrandGSM

Vezi job:  Brand Manager       Consultant vanzari      


BRAND MANAGER

Scopul principal al acestui post este: dezvoltarea brandurilor proprii ale companiei si ale brandurilor partenere din portofoliu, cu scopul cresterii cifrei de afaceri si a profitabilitatii.

Responsabilitati:
- Realizeaza si implementarea planul anual de marketing
- Lucreaza impreuna cu sales managerul la realizarea strategiei 4P (Produs, Promovare/ Comunicare, Pret, Plasare la raft si distributie);
- Analizeaza periodic competitia, consumatorii tinta, tendintele de consum si propune masuri de crestere a profitabilitatii brand-ului si a indicatorilor de brand (vanzari, expunere, etc);
- Informeaza echipa de vanzare asupra: portofoliului de produse, calitatilor / beneficiilor produselor, preturi si grille de discount, activitati promotionale, a tuturor problemelor legate de produse, furnizor sau brand;
- Propune campanii si initiative promo care deserves strategiile generale de brand si ale companiei;
- Colaboreaza inter-departamental pentru realizarea diverselor evenimente interne si externe;
- Identifica produse noi cu potential de vanzare si face propuneri pentru inovatii;
- Comunica cu departamentul de grafica pentru crearea ambalajelor si colaboreaza cu tipografiile pentru realizarea acestora precum si a materialelor de promovare
- Asigra management lunar al bugetului de marketing

Cerinte:

- Sa ai studii superioare, de preferat marketing;
- Sa ai minim 2-3 ani de experienta in departamnetul de marketing, sau 2 ani pe un post similar intr-o companie FMCG (experienta in industria accesoriilor de GSM este un avantaj)
- Sa stapanesti foarte bine MS Office
- Sa cunosti limba engleza – nivel mediu – avansat
- Sa fii o persoana responsabil, capabila de automotivare si rezultate
- Sa ai “DEX appeal” ridicat atat in romana, cat si in englezia, si simtul umorului
- Sa fii o persoana optimista, extrovertita si organizata;
- Sa fii o persoana flexibila, creative si deschisa spre nou

Se ofera:
- Pachet salarial motivant, mediu de lucru dinamic si profesionist

Pentru a aplica trimiteti CV-ul la adresa de e-mail andreea.munteanu@arcoexpert.ro. Doar candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. 


CONSULTANT VANZARI B2B

Cerinte

- studii superioare terminate sau in curs
- cunostinte Excel, Word - nivel mediu
- limba engleza - nivel mediu
- abilitati de comunicare si negociere
- experienta de minim 1 an in vanzari B2B

constituie avantaj:
- experienta in domeniul GSM
- experienta in e-commerce

Responsabilitati

- Administrarea conturilor de client in portalul B2B ( verificare, activare, urcarea contractelor)
- Emitere facturi, avize si awb-uri pentru o parte din clientii B2B online
- suport pentru echipa de vanzari online si offline (transmitere feed, facturi, etc. la solicitarea acestora)
- contactarea potentialilor clienti si transmiterea de oferte.
- follow-up newslettere

Beneficii:

- Pachet salarial motivant, mediu de lucru dinamic si profesionist

Pentru a aplica trimiteti CV-ul la adresa de e-mail andreea.munteanu@arcoexpert.ro. Doar candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.