Cum comand?

Procesarea comenzilor se face de Luni - Vineri: 9 – 17.

Comenzile lansate de luni-vineri pana in ora 15 sunt predate curierului in aceeasi zi, iar cele lansate dupa ora 15 vor fi procesate a doua zi lucratoare.
Comenzile si solicitarile primite in afara programului vor primi raspuns in prima zi lucratoare.

Alegeti una dintre modalitatile de comanda:

a) Comanda online (recomandat)

Pas1: Adaugati in cos produsele dorite
Pas2: In coltul dreapta sus aveti optiunea cosul meu unde puteti sa vedeti rezumatul cumparaturilor. De aici puteti sa accesati cosul sau sa mergeti pe pagina de finalizare comanda.

Daca ati selectat vizualizarea cosului de cumparaturi, aici puteti sa faceti modificari, sa adaugati un cupon de reducere si sa treceti la pasul urmator: Finalizarea comenzii.

Pas 3:

- Daca sunteti logat in cont selectati una dintre adresele existente, sau introduceti o adresa noua de facturare si livrare

- Selectati metoda de livrare

- Selectati metoda de plata

- Cititi termenii si conditiile si bifati daca sunteti de acord ( Acest pas este necesar pentru onorarea comenzii)

Pas 4: Apasati butonul Finalizeaza comanda. Daca ati ales plata cu cardul, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati. Pentru alte metode de plata comanda se transmite imediat dupa apasarea butonului de Finalizare comanda.

b) Comanda telefonica

Un operator va prelua comanda dumneavoastra daca sunati la unul dintre numerele de pe site.

c) Comanda prin e-mail

Transmiteti prin e-mail toate datele comenzii dumneavoastra pentru ca aceasta sa fie procesata: Produse dorite (inclusiv cod produs), cantitate, nume, prenume, adresa facturare si livrare, alte detalii)

Recomandam sa lansati comanda online, astfel incat sa nu existe erori de comunicare in procesarea comenzii. Pentru comanda online puteti sa urmariti statusul acesteia in contul dumneavoastra.