SUPORT

 

 


1.     Am uitat parola, cum pot sa o aflu?

Cea mai simpla metoda este sa solicitati recuperarea parolei.

 Pas 1: Colt dreapta sus - Autentificare

Pas 2: Langa butonul "Autentificare"  - apasati pe link "Ai uitat parola?"

Pas 3: Introduceti adresa de e-mail cu care a fost facut contul si apasati "Trimite mesaj" 

Pas 4: Accesati link-ul primit in mail pentru a seta o parola noua

Verificati ca e-mailul sa nu ajunga in spam/ junk. Daca intampinati probleme puteti trimite un e-mail la hello@brandgsm.ro.

 
2.     Cum editez datele contului?

Dupa logare puteti sa editati datele contului din Panoul de control. 
Pentru a accesa Panoul de control cand sunteti pe alta pagina: In coltul dreapta sus > Click pe nume > Contul Meu

 
3.     Cum caut un produs?

Folositi modulul de cautare de sus, central. Pentru optimizarea cautarii aveti mai multe optiuni de cautare:

Optiune 1: Dupa modelul de telefon

Introduceti modelul dumneavoastra de telefon. Pe masura ce introduceti denumirea puteti sa selectati modelul exact din lista. In urma cautarii veti primi ca rezultat toate accesoriile compatibile cu telefonul dumneavoastra. 
Pentru rafinarea rezultatelor, utilizati filtrele din partea stanga a paginii

Optiune 2: Folosind cuvinte cheie, in toate categoriile, sau intr-o categorie anume

Selectati unde anume doriti sa cautati din lista "Optimizeaza cautarea". Introduceti cuvintele cheie in campul de cautare. Veti primi ca rezultat toate accesoriile care au cuvintele cheie introduse de dumneavoastra. (Ex: cautare "husa iPhone 6" in Toate Categoriile - veti primi ca rezultat toate husele de iPhone 6 prezente pe site)

Dupa cautare, pentru rafinarea rezultatelor, utilizati filtrele din partea stanga a paginii.

O alta modalitate de cautare este navigarea prin intermediul categoriilor si subcategoriilor.
Selectati Categorie > Subcategorie > Sub-subcategorie (unde exista). Pentru rafinarea rezultatelor, utilizati filtrele din partea stanga a paginii

Ex: Daca doriti o husa de iphone 6 puteti sa va duceti la categoria Huse >  subcategoria Apple > sub-subcategoria iPhone 6/6S

 

4.     Cum fac comanda?

a) Comanda online (recomandat)

Pas1: Adaugati in cos produsele dorite
Pas2: In coltul dreapta sus aveti optiunea cosul meu unde puteti sa vedeti rezumatul cumparaturilor. De aici puteti sa accesati cosul sau sa mergeti pe pagina de finalizare comanda.

Daca ati selectat vizualizarea cosului de cumparaturi, aici puteti sa faceti modificari, sa adaugati un cupon de reducere si sa treceti la pasul urmator: Finalizarea comenzii.

Pas 3: 

Daca sunteti logat in cont selectati una dintre adresele existente, sau introduceti o adresa noua de facturare si livrare

- Selectati metoda de livrare

- Selectati metoda de plata

- Cititi termenii si conditiile si bifati daca sunteti de acord ( Acest pas este necesar pentru onorarea comenzii)

Pas 4: Apasati butonul Finalizeaza comanda. Daca ati ales plata cu cardul, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati. Pentru alte metode de plata comanda se transmite imediat dupa apasarea butonului de Finalizare comanda.

b) Comanda telefonica

Un operator va prelua comanda dumneavoastra daca sunati la unul dintre numerele de pe site.

c) Comanda prin e-mail

Transmiteti prin e-mail toate datele comenzii dumneavoastra pentru ca aceasta sa fie procesata: Produse dorite (inclusiv cod produs), cantitate, nume, prenume, adresa facturare si livrare, alte detalii)

Recomandam sa lansati comanda online, astfel incat sa nu existe erori de comunicare in procesarea comenzii. Pentru comanda online puteti sa urmariti statusul acesteia in contul dumneavoastra. 

5.     Pot ridica eu comanda direct?

Puteti ridica comanda de la oricare dintre locatiile prezente pe site, in pagina de contact: https://brandgsm.ro/contact

NU se mai pot ridica comenzi de la sediul social: Str Vulturilor nr 92, sector 3.

6.     Trebuie sa fiu autentificat pentru a putea face o comanda?

Nu este necesar sa fiti autentificat, insa recomandam crearea unui cont astfel incat sa aveti acces tot timpul la statusul comenzii dumneavoastra, dar si la istoric. 
 

7.     De ce trebuie sa ma inregistrez?

Daca va creati un cont, acesta va ofera posibilitatea sa obtineti foarte usor informatii despre:

·         statusul procesarii comenzilor dvs. (istoric tranzactii);

·         comenzile facute pana la momentul respectiv si valoarea acestora (astfel atunci cand doriti sa stabiliti un partenriat cu noi, aveti si informatiile finaciare necesare);

·         puteti face comenzi direct pe site, in doar cateva minute,nemaifiind nevoie sa completati date de livrare, facturare pentru fiecare comanda ulterioara (acestea raman salvate in contul dvs si sunt preluate in mod automat).

 

8.  Cum platesc ?

Ramburs – presupune sa achitati contravaloarea comenzii in momentul in care primiti coletul. Factura in original va fi in colet, iar curierul va va elibera chitanta pentru contravaloarea facturii (iar daca sunteti societate, operati factura si chitanta respectiva in contabilitate).

Card on-line – platforma Euplatesc va permite sa faceti plati on-line in deplina siguranta. Platile se fac direct pe pagina securizata si nicio informatie completata in procesul de plata nu este procesata de noi. Confirmarile comenzilor achitate on-line ajung la noi in decursul a 10-20 minute, dupa care comanda poate fi operata.

OP - Puteti sa faceti plata in avans, pe baza proformei transmise, urmand sa livram comanda dupa confirmarea platii.

Numerar - 

 
9.  Cat ma costa transportul ?

Taxa de transport este inclusa pe factura proforma (care se genereaza la finalizarea comenzii si o puteti vizualiza atat pe e-mail cat si in contul dvs, la istoric tranzactii) si nu se modifica ulterior. Intrucat preturile includ TVA si taxa de transport este fixa, in momentul in care verificati factura proforma, valoarea afisata la total reprezinta suma finala de plata, la care nu se adauga alte taxe. Nu platiti rambursul banilor, kg sau km suplimentari, acestea sunt suportate de catre noi.

Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 499 de lei, pentru Bucuresti si Easybox transportul este de 9,9 lei si pentru celelalte localitati din tara transportul este de 16 lei.

 

10.  Daca nu sunt multumit de produs ce trebuie sa fac?

Aveti dreptul de a renunta la produs in termen de 14 zile lucratoare fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina dvs. sunt cheltuielile de returnare a produsului (transportul de la dvs. catre noi). Pentru mai multe detalii accesati pagina https://brandgsm.ro/returnare