Service-garantie

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie comerciala, termenul fiind specificat in detaliile produsului, precum si de garantia legala de conformitate de 2 ani, conform legislatiei in vigoare. (OUG 34/2004 - art 4, Legea nr 449/2003 - art 5-14).

Legea nr 449/2003 poate fi consultata in totalitate pe site-ul ANPC. Articolele cu privire la garantia de conformitate pot fi accesate cu un click aici.

 

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:

1. Va rugam sa completati pe site “Formularul de garantie” (disponibil in cont), descriind cat mai detaliat defectiunile observate. Acesta poate fi descarcat si de aici si transmis catre adresa de e-mail comenzi@arcoexpert.ro sau prin posta la adresa: Str Nades nr 3A, Sector 1, Bucuresti.

2. In cel mai scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii nostrii.

3. In 24 de ore dupa ce ati fost contactat de unul din operatorii nostrii, un curier va veni la adresa indicata de dumneavoastra in formularul de retur pentru a ridica produsul defect.

 

Costul transportului pentru retururi (16 ron), de la dvs. catre S.C. Arco Expert S.R.L., va fi suportat de catre firma noastra, iar returnarea lui va fi suportata:

· de catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte.

· in cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 32 RON care reprezinta contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).

 

IMPORTANT!

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Mentionam ca se ofera garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi.

Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a retururilor.

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

S.C. Arco Expert S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru defectiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de catre dumneavoastra in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor. Pentru aceasta va rugam sa consultati manualele / instructiunile de montaj/utilizare aferente fiecarui produs. Pentru a beneficia de garantie, va rugam sa ne anuntati si sa ne trimiteti retur produsul in cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat in garantie catre furnizor se va face numai impreuna cu Formularul de retur pe care care il gasiti in sectiunea contului dumneavoastra.

 

Procedura de asigurare a garantiilor:

1. Receptia in Service

Produsele defecte, se vor expedia catre departamentul nostru de garantie, prin serviciul "Pick-up & Return" (vom trimte noi curierul catre dumneavoastra).

In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat si factura.

 

2. Diagnosticarea

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect de catre noi. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, departamentul desemnat se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

 

3. Remedierea

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

 

4. Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct de la noi sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

Termenele de expediere sunt de 24 de ore in orasele cu centru Fan Courier, respectiv 48 ore in zonele limitrofe cu Prioripost (mandat postal cu ridicare de la cel mai apropiat Oficiu Postal).

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

 

Prevederi legale cu privire la garantia de conformitate (extras din legea 449/2003 de pe site-ul ANPC):

Art. 5. - (1) Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
(2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Art. 6. - Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator.
Art. 7. - Vânzătorul nu este răspunzător de declaraţiile publice prevăzute la art. 5 alin. (2) lit. d), în oricare dintre următoarele situaţii, dacă probează că:
a) nu a cunoscut şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţiile în cauză;
b) declaraţia fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;
c) decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influenţată de declaraţiile publice în cauză.
Art. 8. - (1) Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a produselor va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor, dacă instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor şi produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa.
(2) Prevederile alin. (1) se aplică şi în cazul în care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta şi instalarea incorectă este datorată unei deficienţe în instrucţiunile de instalare.
Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.