Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri. - Afla mai multe -

SERVICE-GARANTIE

Garantia se acorda conform prevederilor OUG 140/2021 si OG 21/1992, (r2), acte normative destinate clientior persoane fizice si pe teritoriul Romaniei. Asigurarea garantiei se face de catre Vanzatorul SC Arco Expert SRL

Termen de garantie : 24 luni garantie pentru toate produsele.

 

Produse care beneficiaza de garantie de conformitate

Produse de folosinta indelungata: smartwatch si bratari fitness, echipementele radio de tip casti cu fir sau fara fir, carduri de memorie si stick-uri USB de memorie, camere de actiune, camere web, incarcatoare de retea, incarcatoare auto, adaptoare auto, cabluri de alimentare si transfer date, boxe cu fir sau fara fir, incarcatoare wireless, acumulatori externi, sterilizatoare UV, selfie stick-uri, gadgeturi electronice, etc.

 

Produse exceptate de la acordarea garantiei

Nu beneficiaza de garantie accesoriile de orice fel si produsele care nu sunt considerate ca fiind de folosinta indelungata, de exemplu huse, carcase, folii protectie, suporturi pentru telefoane / tablete sau alte dispozitive.

 

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:


         1. Va rugam sa completati “Formularul de garantie”, descriind cat mai detaliat defectiunile observate. Acesta poate fi descarcat de pe site si transmis catre adresa de e-mail [email protected] sau prin curier la adresa: Str Nades nr 3A, Sector 1, Bucuresti.

Descarca formularul de garantie de aici: Formular Garantie

  1. In cel mai scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii nostri.
  2. In 24 de ore dupa ce ati fost contactat de unul din operatorii nostri, un curier va veni la adresa indicata de dumneavoastra in formularul de retur pentru a ridica produsul defect.

Costul transportului pentru retururi a produselor ce fac obiectul acordării garantiei, de la dvs. catre S.C. Arco Expert S.R.L., va fi suportat de catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte.

In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 22 lei (cu TVA) in Bucuresti respectiv de 34 lei (cu TVA) pentru celelalte localitati din tara, suma care reprezinta contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur).

 

IMPORTANT!

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Mentionam ca se ofera garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi.

Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a retururilor.

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

S.C. Arco Expert S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru defectiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de catre dumneavoastra in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor. Pentru aceasta va rugam sa consultati manualele / instructiunile de montaj/utilizare aferente fiecarui produs. Pentru a beneficia de garantie, va rugam sa ne anuntati si sa ne trimiteti retur produsul in cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat in garantie catre furnizor se va face numai impreuna cu Formularul de retur pe care care il gasiti in sectiunea contului dumneavoastra.

 

Procedura de asigurare a garantiilor:

  1. Receptia in Service

Produsele defecte, se vor expedia catre departamentul nostru de garantie, prin serviciul "Pick-up & Return" (vom trimte noi curierul catre dumneavoastra).

In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat si factura.

  1. Diagnosticarea

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect de catre noi. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 15 zile lucratoare de la receptie, departamentul desemnat se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

  1. Remedierea

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

  1. Returul la client

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct de la noi sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

 

Drepturile consumatorului (EXtras OUG 140/2021)

In caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor (reparare sau inlocuire), de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile prevazute la prezentul articol. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza fara costuri pentru consumatori si intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate. Pentru repararea sau inlocuirea bunurilor, consumatorul trimite bunurile vanzatorului pe cheltuiala acestuia din urma.

 

Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea; gravitatea neconformitatii sau daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator. Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata in maxim 30 de zile calendaristice de la livrare. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine vanzatorului.

Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea si  gravitatea neconformitatii.

 

Astfel, consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, daca in oricare dintre urmatoarele cazuri:

         a) vanzatorul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea in termen de 15 zile calendaristicedin momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate  sau vanzatorul a refuzat saaduca in conformitate bunurile deoarece reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproport;

         b) se constata o neconformitate, in pofida eforturilor vanzatorului de a o remedia;

         c) neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justificao reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare;

         d) vanzatorul a declarat ca nu va aduce bunurile in conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.

 

In cazul in care consumatorul obtine reducerea de pret, aceasta este proportionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparatie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate. In cazul in care consumatorul obtine incetarea contractului de vanzare in ansamblul sau sau doar pentru unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare:

          a) consumatorul returneazavanzatorului bunurile, pe cheltuiala vanzatorului;

          b) vanzatorul ii ramburseaza consumatorului pretul platit pentru bunuri la primirea bunurilor sau in baza unei dovezi prezentate de consumator ca bunurile au fost returnate;

          c) vanzatorul ramburseaza consumatorului suma de bani folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursa

Esti de acord sa te anuntam cand avem campanii, promotii, noutati?

mai tarziu

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.