SERVICE-GARANTIE

Garantia se acorda conform prevederilor OUG 140/2021 si OG 21/1992, (r2), acte normative destinate clientior persoane fizice si pe teritoriul Romaniei. 

Produse care beneficiaza de garantie de conformitate

Produse de folosinta indelungata: smartwatch si bratari fitness, echipementele radio de tip casti cu fir sau fara fir, carduri de memorie si stick-uri USB de memorie, camere de actiune, camere web, incarcatoare de retea, incarcatoare auto, adaptoare auto, cabluri de alimentare si transfer date, boxe cu fir sau fara fir, incarcatoare wireless, acumulatori externi, sterilizatoare UV, selfie stick-uri, gadgeturi electronice, etc.

 

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:


         1. Va rugam sa completati “Formularul de garantie”, descriind cat mai detaliat defectiunile observate. Acesta poate fi descarcat de pe site si transmis catre adresa de e-mail comenzi@brandgsm.ro sau prin curier la adresa: Str Nades nr 3A, Sector 1, Bucuresti.

Descarca formularul de garantie de aici: Formular Garantie

  1. In cel mai scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii nostri.
  2. In 24 de ore dupa ce ati fost contactat de unul din operatorii nostri, un curier va veni la adresa indicata de dumneavoastra in formularul de retur pentru a ridica produsul defect.

Costul transportului pentru retururi a produselor ce fac obiectul acordării garantiei, de la dvs. catre S.C. Arco Expert S.R.L., va fi suportat de catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte.

In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 19.8 lei (cu TVA) in Bucuresti respectiv de 32 lei (cu TVA) pentru celelalte localitati din tara, suma care reprezinta contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur).

 

IMPORTANT!

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor sau alte conditii mentionate in certificatul de garantie sau instructiunile de utilizare.

Mentionam ca se ofera garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi.

Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleasi produse si nu pot fi scazute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai putin costisitoare de rezolvare a garantiei.

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

S.C. Arco Expert S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru defectiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de catre dumneavoastra in necunostinta de cauza, ori in conditiile montarii necorespunzatoare a produselor. Pentru aceasta va rugam sa consultati manualele / instructiunile de montaj/utilizare aferente fiecarui produs. Pentru a beneficia de garantie, va rugam sa ne anuntati si sa ne trimiteti retur produsul in cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat in garantie catre furnizor se va face numai impreuna cu Formularul de retur pe care care il gasiti in sectiunea contului dumneavoastra.

 

Drepturile consumatorului

In caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor prin reparare sau inlocuire, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului (in aceasta ordine), cu exceptia situatiei cand consumatorul poate sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata in maxim 30 de zile calendaristice de la livrare.

Dupa expirarea perioadei de 30 zile, consumatorul nu are dreptul de a obtine direct returnarea contravalorii daca neconformitatea este minora, sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii revenindu-i vanzatorului. Reparatiile si inlocuirile se realizeaza intr-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la deficiente.

Pentru reparatia sau inlocuirea bunurilor, consumatorul trimite bunurile vanzatorului, transportul fiind gratuit pentru consumator. In cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, termenul de garantie se prelungeste cu timpul de nefunctionare a bunului (perioada de stationare in service). In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, termenul de garantie pentru bunul inlocuit curge de la data inlocuirii.

Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila in pofida eforturilor vanzatorului de a o remedia sau nu poate fi finalizata la timp sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea si gravitatea neconformitatii. In acest caz consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului achitat pe produs, daca neconformitatea este minora (caz in care consumatorul ramane in posesia produsului) fie sa obtina incetarea contractului de vanzare si rambursarea contravalorii produsului, daca neconformitatea e majora (caz in care vanzatorul ramane in posesia bunului).

In cazul in care consumatorul obtine reducerea de pret, aceasta este proportionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparatie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate. In cazul in care consumatorul obtine incetarea contractului de vanzare in ansamblul sau sau doar pentru unele dintre bunurile livrate, vanzatorul ramburseaza consumatorului pretul platit pentru bunuri, folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala (cu exceptia cazului in care consumatorul este de acord cu o alta modalitate de plata si fara plata de comisioane in urma rambursarii)