Returnare

Cf ordonantei nr. 34/2014, articolul 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta:

(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile  pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13
alin. (3) şi la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: 
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.
(3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.


Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cel mult 14 zile calendaristice de la notificare conform articolului 14 din OUG 34/2014. BrandGSM va inapoia contravaloarea comenzii, incluzand costurile de transport,  in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului, aceasta perioada fiind prelungita doar daca nu a fost receptionat produsul in depozitul nostru sau daca nu s-a facut dovada expedierii coletului de catre client.


Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (Ex: lipsa componentelor active si/sau pasive, ambalajele si/sau cutia originala ale produsului au fost deteriorate din diverse motive), consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului.

Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice, recomandam completarea formularului de retur aflat in contul clientului sau accesat aici, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/ primirii produsului, sau trimisa notificare de retragere prin orice mijloc dorit de client.  Formularul este un model si nu este obligatoriu. Formularele completate sau notificarile primite dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. 


Returul produselor se poate face prin curierul ales de client  sau venind direct la sediul nostru.